Helgens frukostar

Jag är en sann frukostälskare, skulle med glädje äta frukost morgon middag kväll (vilket jag också gör ibland). En perfekt morgon för mig går jag först en långpromenad med Saga, för att sedan äta frukost orimligt länge med en bok i handen eller en bra serie på ipaden. Nu under vardagarna då jag börjar klockan 8 blir mina frukostrutiner lite rubbade och jag äter frukost på jobbet = inga fina bilder, kraftigt förtråkad frukost eftersom det måste vara smidigt att packa med sig. Dagens var till exempel en smoothie och ett kokt ägg. Obeskrivligt glamoröst.
 
I helgen såg det bättre ut däremot, båda en favorit i repris, nämligen knäckebröd med olika pålägg. Alltså knäckebröd <3
 
Finncrisp med philadelphipa, avokado, skinka och flingsalt.
 
Jordnötssmör och banan är min absoluta favorit. Laddade upp innan bodypump med en Celsius.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0