Snigelfart

Den här sommaren jobbar jag ju 8 veckor 8-17 i olika receptioner. Väldigt skönt att slippa jobba kvällar och helger, men väldigt tråkigt att sitta inomhus hela dagarna. Fram tills i går har det gått fort och lätt, dagarna har flugit förbi, men nu tar det stopp. Att en klocka kan gå så långsamt. Att det kan vara så tråkigt att sitta still. det känns som om jag aldrig kommer bli färdig med de här veckorna!
Ljuset i tunneln är att nästa vecka är kortvecka (mån-ons) eftersom vi ska till Gotland! Tackgodegud för det, annars vet jag inte hur jag skulle överlevt.
 
Hittills har jag varit så bedövat trött den här veckan, åh så tungt allt har varit. Tränat har jag gjort, men på sparlåga. Idag blir det ett kort magpass på gymmet, och imorgon laddar jag för backintervaller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0